lördag 8 november 2008

Politik framför datorn

På senare tid har det varit lite tyst från min sida. Jag har ägnat mig åt politik. Inte den extroverta formen av politik - att synas och höras på radions debattprogram, tidningarnas debattspalter - eller ens på nätet. Snarare den introverta formen, där du mest sitter framför datorn, kollar fakta och skriver texter för framtida bruk.

Imorgon blir det möte med en grupp som förbereder ett evenemang på AIDS-dagen, på tisdag blir det kommunfullmäktigemöte i Jomala. Gäller att sätta sig in i den föredragningslistan också... ;)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Hej hej! Nu är jag hemma igen. Ska bara flytta grejerna tillbaka så blir jag här.. Känns konstigt men bra! Hoppas allt är bra med dig! Kram

Wille sa...

Hej Jeanette! Välkommen till fosterjorden och grattis på namnsdagen i efterskott! Om du är tillbaka på Åland så lär vi sannolikt synas :)
Sköt om dig!