tisdag 24 juni 2008

Röjarhelg

På basis av föregående inlägg skulle man kunna tro att jag haft en riktig röjarhelg. Och det blev det också, men inte i stan, utan på landet. Fast jag ska ta händelserna i rätt ordning.

Under föregående vecka har jug grunnat på om det är förkylning eller allergi som drabbat mig. På fredag drog jag slutligen slutsatsen att det är både och, och började intensivbehandla med Vila, Vitlök, Vätska och Vitaminer + Clarityn. Behandlingen pågick under hela midsommarhelgen och kampanjen måste betecknas som framgångsrik, eftersom jag på söndagen började känna mig frisk som en nötkärna. Så frisk att jag kunde vara min brors & hans svägerskas tomt hela följande dag och röja, bära bort kvistar och klyva stockar. Så visst blev det lite röjande i alla fall..!

Inga kommentarer: