fredag 12 oktober 2007

Kampanjen tar fart...

Nu börjar det hända grejer. Idag besökte jag Sittkoff och jag har väl aldrig sett så många Fs:are samlade på samma plats! Ett myller av diskussioner, både interna och med väljare.

Imorgon ska vi träffas i Sittkoff klockan 10 för att dra kampanj under dagen. På måndag blir det valutfrågning på Yrkesskolan. På basis av förhandsinformationen lär det bli en hel del Struktur 07, vårfågeljakt, snus, miljöfrågor och lite motorbana. Jag fick också en inbjudan till en äldreomsorgsdebatt med socialdemokraterna på måndag, men tyvärr krockade det med ett möte på jobbet.

Riktigt intressant blir det nästa helg. Jag tänker inte avslöja alla ställen där det kommer att dyka upp Fs:are, men så mycket kan jag säga att kul kommer det att bli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, Wille.

Wille sa...

Tack ska du ha!

Wille Valve