måndag 22 oktober 2007

TACK!

Jag fick 31 röster i lagtingsvalet - inte illa för att vara första gången. Hur det gick i Jomalavalet vet vi först imorgon.

Jag vill rikta ett varmt TACK till:
-alla de 31 väljare som gav mig förtroendet i lagtingsvalet.
-alla mina fantastiska arbetskompisar som var och en på sitt speciella sätt stött mig under kampanjandet.
-Till Lillan och alla andra Fs:are som lagt ner sin själ och fritid för det gemensamma kampanjander. Ni är guld värda.
-min familj och mina vänner för alla kreativa idéer, hjälp och förståelse, i med- och motgång.
-min bror som av egen fri vilja tejpade kandidatnummer 22 på sin bil. Det känns stort ;)

Så vad händer nu? Jag kommer att kavla upp ärmarna och fortsätta att vara aktiv inom Fs - ända fram tills nästa val. Det känns som att jag har någonting att tillföra och det verkar finnas 31 röster till där ute som tycker likadant.
Det förpliktar och sporrar.

Alla Fs:are som läser detta inlägg vill jag påminna om vad som står på vårt plakat utanför Sittkoffs: VI BLICKAR MOT FRAMTIDEN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du fått reda på något om Jomalas siffror?

Wille sa...

Inte ännu - jag mejlade kommunkansliet i går kväll, men jag har inte fått något svar.